Kontorfællesskab

Hvordan opretter man et kontorfællesskab?

I skal beslutte hvilket firma, og hvem der vil påtage sig opgaven som kontaktperson for frokostordningen og herefter oprettes en kundeprofil.

Det kan også være udlejer af kontorfaciliteterne der oprettes som kontoindehaver af kundeprofilen, med en udvalgt kontaktperson som administrer frokostordningen.

Med FrokostOversigten's medarbejder-app er det meget let at være frokostansvarlig for et kontorfællesskab.

Ved oprettelsen af jeres kundeprofil skal I skal oplyse et samlet standard portionsantal så leverandørene ved, hvor meget af køkkenets kapacitet der som udgangspunkt skal afsættes til jeres kontorfællessab.


Hvordan bestiller man frokost til et kontorfællesskab?

Den person der har påtaget sig rollen som ansvarlig for kontorfællesskabets frokostordning, udvælger et køkken og foretager en bestilling via kundeprofilen

Det er ikke nødvendigt at indsamle tilmeldinger hver gang der skal bestilles frokost. Systemet anvender automatisk jeres standard portionsantal som I har indtastet ved kundeoprettelsen.

Via medarbejder-appen kan medarbejderne hos de forskellige virksomheder efterfølgende selv foretage ændringer.


Hvordan afregnes et kontorfællesskab?

Jeres data er beskyttet og kan ikke tilgås af andre end jer. Hvis I har brug for, at leverandøren sender en faktura til hvert enkelt firma, skal I blot sende en mail til køkkenet, hvor I vedhæfter leveringsspecifikationen som findes i jeres kundepanel.