Punktlighed, sikkerhed, variation og smag - Nordic Catering bruger ikke “Godt nok”

18-08-2021 | Nyt i branchen
Hos Nordic Catering, er de specialister i gode cateringoplevelser. Skal det være en firmafrokost eller en frokostordning til din virksomhed, så står de altid klar til at levere. Det er vigtigt for direktør Bo Mertins og hans kollegaer, at alle der handler hos dem, får en god oplevelse. Derfor er det utrolig vigtigt, at de har det rigtige match med kunden, så de på forhånd kan sikre sig, at alle leveringer stemmer overens med den kvalitet de selv, og kunden ønsker.

Nordic Catering er en del af FrokostOversigten. En forening der tror på “mæthed med god samvittighed”. FrokostOversigten er en forening af passionerede køkkener der kæmper for fælles bæredygtige vilkår for branchen og at for at kunne lave den bedst mulige frokost til kunden.

Variation og kvalitet
For at sikre, at deres menu hele tiden føles frisk, og giver folk lyst til at vende tilbage, kører Nordic Catering i 4 kvartaler med deres menuer. Selv hovedretten bliver udskiftet en gang årligt. Dette er også med til, at alle verdens hjørner bliver repræsenteret, på trods af, at de danske retter stadig ligger højt hos danskerne:
“Den varme ret er meget populær hos vores kunder - typisk danske, italienske og asiatiske retter.” - Bo Mertins, direktør for Nordic Catering

Nordic Catering lægger altid stolthed i det mad der bliver leveret. Bo forsikrer, at kvaliteten ikke er noget man skal spare på. Han forklarer:
“Folk er vilde med vores sovser. Vi har en meget dygtig souschef, når det kommer til smag.” De vil gerne kendes på deres stabilitet og høje service, så kunderne får lyst til at komme tilbage igen. Dette betyder også, at de hellere vil ærlige overfor kunden, hvis ikke deres kød kan leve op til forventningerne. Dette er blot én af de ting, Nordic Catering gør, for at score trofaste, tilfredse kunder.

“Velsmag og hjemmelavet mad baseret på friske råvarer. Det er helt forbudt at sende mad ud vi ikke er stolte af og tilfredse med. ‘Godt nok’ er ikke noget vi bruger.” - Bo Mertins

Ingen undtagelser!
De besidder en stor passion om, at levere den lækreste og mest velsmagende frokost til deres kunder hver eneste dag - uden undtagelser. Alt det, der bliver produceret, er altid formet efter kundens behov. Kunden er mere end velkommen til at sætte store krav og have høje forventninger, og hos Nordic Catering er de overbevist om, at de kan leve op til forventningerne.

Nordic Catering har meget fokus på konstant udvikling. De vil gerne sikre sig, at de altid leverer det bedste produkt.
“Vores tilgang til kunderne er derfor både dialogsøgende og løsningsorienteret, og vi sætter stor pris på både ris og ros, der kan gøre vores forretning endnu bedre.” - nordiccatering.dk

Som en bonus, går Nordic Catering også meget op i, at mad ikke går til spilde. Derfor vil potentiel overskudsmad blive serveret i deres egen kantine, eller gå til To Good To Go, som er en madapplikation som sælger folks overskudsmad.

Har du brug for en frokostordning, der kan levere høj kvalitet, gode råvarer og en konstant høj standard? Tag kontakt til Nordic Catering via FrokostOversigten, eller via deres hjemmeside