Klassisk kvalitet uden kompromis - The Cantina tager kampen op
Noget som The Cantina altid har haft fokus på, er hvordan kundernes første indtryk af maden er. Derfor er det visuelle udtryk uden tvivl en høj prioritet. “Hvis ikke de kan lide det, de ser, så gider de ikke spise det.”
Derfor vil kunderne hurtigt opdage, at The Cantina skiller sig ud, ikke blot på kvalitet, men også på udseende, selvfølgelig uden det behøver koste ekstra!
Selv i krisetider vil folk få deres mad. Lige til døren og lige til tiden.
The Cantina gør altid deres bedste for at kunderne får deres mad. Hvis det er corona, så tages der hensyn til det, og det forventer de også at kunden gør. Også hvis det står ned i stænger, kan maden stadig leveres.
“Der leveres i vandtætte bokse med masser af beskyttelse, så der er nærmest ikke nogen vejrforhold der stopper os. Og maden holdes helt varm og frisk, selvfølgelig.”
Intet vejr er så hårdt, at maden ikke kan leveres.
Hver gang der finder noget uønsket samarbejde sted, træder Casper til og fikser problemet. Hvis ikke det kan fikses med via en civil samtale, sker der hurtigt misforståelser og ubehagelige toner. Det er der selvfølgelig ikke nogen der ønsker. Med et åbent sind og gode intentioner kommer man længst, det er i hvert fald Caspers holdning, som han deler med resten af holdet bag The Cantina.
Kantinedrift med bæredygtighed i højsædet
“Hos The Cantina er bæredygtighed et nøgleord, som vi aktivt indarbejder i vores daglige arbejde. Ud fra den bæredygtige sammenhæng, FN’s bæredygtighedsmål nr. 12 samt respekt for mad og mennesker, har vi sat os nogle mål, som vi stræber efter at indfri på både kort og lang sigt.”
Disse oplysninger findes på deres hjemmeside, hvor I også bl.a. kan læse om deres mange andre CSR-tiltag, som fx deres øgede fokus på affaldssortering samt deres drøm om at minimere deres madspild med 25% inden 2025.
Læs mere om The Cantina her på FrokostOversigten, eller via deres egen hjemmeside